Förflyttar mig från soffan och går hem till Nathalie istället

Kan bara glatt meddela att alla julfirande nu är över! Visst är det underbart med jul, men det är också rätt skönt när allt är över. Så nu taggar vi ordentligt inför sista dagen på 2010 istället. Det ska bli bäst på länge!

Hela dagen har jag varit hemma och bara degat. Spelat sims (hihi), kollat på film.. Ja, det är ungefär vad jag har gjort idag. Så nu är det dags att lyfta på min lilla röv och traska ut i kylan och hem till Nathalie istället och umgås med henne och Jonte.

Just ja! Jag har också självklart diggat med min älskade rosa radio!

Kommentarer
Postat av: Linn

En sån fick jag med! Fast i födelsedagspresent;)

2010-12-28 @ 11:34:28
Postat av: Fanny Borg

Aha! dom är asgryyyymma :D

2010-12-28 @ 12:38:15
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0