Full rulle dygnet runt!

Gruppbild från dissektionslektionen.
Lille gris fick vara med på höger hörnet, fast med censur för er som är lite mesiga.

Hela veckan är stressande. Högar av skolsaker som ska vara klart, och endel har jag äntligen blivit klar med. Halva veckan har gått, drygt halva kvar. Och sen är det bara tre dagar (varav 2 är skoldagar) nästa vecka. Jag tänker kämpa på, tänker inte ge mig.

Det är också anledningen till att bloggen är lite dåligt uppdaterad. Jag hinner inte riktigt sätta mig vid datorn en längre tid på eftermiddagarna just nu. Men jag gör mitt bästa för att ni åtminstonde ska få ett nytt inlägg varje dag!

På fredag ska jag och Carro på stan igen. Den här gången tänker jag verkligen fixa lite julklappar. Känner att det är dags att ta tag i det nu..

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0