Ikväll har jag födelsedagsfest!

Den 12/12 (på söndag med andra ord) blir jag äntligen jämngammal med alla andra 93or. Jag fyller 17 år. Men på en söndag..? Kul dag. Så det blir ikväll som jag har födelsedagspartej med väldigt många härliga människor. Och vet ni vad? Det gillas starkt!

Men innan alla kommer har jag en hel del att fixa i pappa lägenhet där vi ska vara. Och så lär jag skriva fler inlägg innan äventyret börjar.

Det här har jag iallafall tänkt att ha på mig ikväll. Fast kanske inte brillorna och min skitsnygga grimas? Det är sånt som märks! (jag har fortfarande morgonfrisyer kvar och steg ju ganska nyligen upp ur sängen, men nu får se bilderna ändå)


Kommentarer
Postat av: Adam Persson

Ta de lugnt me alkoholen vah, ett år kvar! ;)

Hahah! Men hare så braaaaaaaaaao! :D

Synd man inte kunde va me lr nåt x( Haha!

O grattis i förskott me då :D

2010-12-11 @ 12:14:41
Postat av: Jennifer

Va snyggt och va snygg kropp du har!!

2010-12-12 @ 20:31:35
URL: http://nozlihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0