Jag sitter och äter.

TRÅKIGT ATT SITTA HELT ENSAM I MATBORDET

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: bruna
2. hur lång är du: 160
3. vilken hårfärg har du: typ.. ljusbrun?
4. långt eller kort hår: långt
5. piercingar: i öroneb
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: rätt nöjd med dom jag har
7. hur lång skulle du vilja vara: 165 kanske
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: också rätt nöjd med min naturliga färg
9. vill du ha kort eller långt hår: just nu: lååångt
10. skulle du vilja ha piercingar: tungan skulle jag vilja ha

Senaste du
11. åt: potatismos
12. drack: mjööölk
13. du fick sms av och vad de stod: Från Rickard, och han skrev "Haha ne jag läste nog bara A o B.. Problem? :D Då var man hemma snart på :P
14. kramade: Oj, det vet jag inte
15. kysste: Daniel
16. du spydde: I somras hah.
17. du skrattade riktigt mycket: Förut idag

Kärlek
18. är du singel: japp
19. ditt förra förhållande va med: daniel
20. ditt längsta förhållande: ett halvår
21. med vilken då: daniel
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Rasmus, haha. Men min första riktiga kärlek så tänker jag på daniel.
23. är du oskuld: nepp
24. gillar du någon just nu: inte någon speciell
25. hur många seriösa förhållanden har du haft: ett
26. vill du vara singel: ja, det vill jag.
27. vill du gifta dig: nån gång

Vänskap
28. de som vet mest om dig: daniel, nathalie och johan
29. den vän som du har känt längst: nathalie, lena och några härliga
30. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: flera bra kompisar
31. någon du saknar att umgås med: ibland kanske. men njaa
32. en av dina bästa killkompisar: johaaaan
33. någon kompis som bor långt ifrån dig: veruus :(
34. den du har mest minnen med: oj, det vet jag inte.
35. bra vänner du inte träffar ofta: de gamla blåklantarna
36. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om: nja. inte vad jag vet iaf

Övrigt
37. musiksmak: allt typ
38. galen eller lugn: både och
39. har du någon gång hört att du sjunger bra: jorå, men jag håller inte med
40. röker du: nepp
41. har du hört att du borde bli modell: haha ja. och där håller jag verkligen inte med
42. något speciellt du alltid har på dig varje dag: förut hade jag alltid vissa armband. nu ha rjag inte något speciellt på mig jämt.
43. vad tänker du på just nu: matte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0