La bomba, Novell och grishjärna

jag och bäste cärro


Nu sitter jag och skriver en novell i skolan igen. Inte en ny novell, utan samma såklart. Börjar komma en bit på den och nu har saker börjat ske i min lille berättelse. Ni kanske får läsa den när den är helt klart? Vem vet!

Mitt internet hemma verkar ha ruttnat ihop. Kom inte ut igårkväll eller imorse så något är fel. Förhoppningsvis var det bara Tele 2 som hade lite problem ett tag, så jag håller tummarna på att internet fungerar igen som det ska när jag kommer hem från skolan.

Men först innan jag åker med tåget hem till Mjölby ska jag och min Cärro gå på stan här i Norrköping. Julklappar..? Till mig själv? Eller någon annan? Det har jag inte riktigt bestämt än.

Föresten!

Att dissikera grisen idag gick utmärkt. Fick ut alla organ lite olika brickor, blåste upp lite lungor, fick ut hjärnan och lite smått och gott. Har en hel del härliga bilder på min kamera!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0