lite tankar inför slutet av 2010

bild från oktober 2009
tanställning woho!


"Det här året ska bli ett förjääävla bra år!"
Den meningen uttalades av mig i början av januari det här året. Förjäääävla bra är bara förnamnet på hur året också har varit. När 2010 började ställde jag in mig på att det här året skulle bli ett år fyllt av förändringar, och så blev det också. Jag har förändrats nått så grovt, men samtidigt är jag fortfarande samma person.

Det här hänt så mycket på ett enda år. Jag har varit med om saker och upplevelser jag aldrig tidigare äns varit i närheten av, jag har känt känslor som jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva och jag har vuxit skyhögt som den person jag är. Jag vågar mer, är tryggare i mig själv, känner att jag klarar av att kontrollera fler situationer och att jag faktiskt klarar mig på egen hand.

Jag är glad över allt som har hänt mig det här året. Det finns alltid dagar då något har varit jobbigt, men istället för att älta det och må dåligt av det så försöker jag se det bra i att få kämpa och faktiskt då lära mig något av det. Och lärdom har det varit gott om det här året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0