Lucia 2008

Bilderna är från Lagmanskolans Lucia uppvisning när jag gick i 9an. Om det är något jag saknar från min högstadietid är det definitivt alla olika avslutningar man har. Våran musiklärare må ha varit lite svår att göra med, men man kan inte neka att han är gudomlig på att sätta ihop en hel avslutning med sång, stämmor och allting. Jag tyckte alltid att lyssna på avslutningarna var riktigt roligt eftersom att vi hade så många duktiga solosångare, allt var alltid så fint uppsatt och ja, det var ganska mäktigt ibland faktiskt.

Nu på morgonen är det Lucia uppvisning i skolan. Inte för att verka pessimistisk, men jag tror knappast att himmelstalunds uppvisning kommer att kunna slå det Lagman hade. Men vem vet?

Bilderna har Caroline Lyngstads pappa tagit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0