Matte C i tre timmar

Rubriken talar om precis vad jag ska göra hela förmiddagen framtill lunch. Det är fredag idag och det betyder att jag kommer sitta i 3 timmar och plugga matte. Tre timmar sträck. Woho!

Av någon lustig anledning har schemaläggaren plockat bort eftermiddags lektionen, så plötsligt slutar jag efter lunch. Förstår ni hur skönt det är för mig? Jag kan komma hem till mitt Mjölby redan vid 2-halv tre. Underbart!

Nu är det dock dags att börja göra iordning sig. 06:30 behöver jag gå hemifrån för att hinna med tåget.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Kim Borg

3 timmar matte ,,, hur orkar du människa :P

2010-12-10 @ 15:18:17
Postat av: Fanny Borg

Jag har inget val, haha!

2010-12-10 @ 16:05:47
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0