Nästa: sova som en gudinna!


Bilden ovan visar vilken färg det blev tillslut på naglarna. Och vet ni vad som gör mig galen? MINA LÅNGA NAGLAR ÄR AVKLIPPTA OCH JAG MISSLYCKAS MED ATT LÅTA DOM VÄXA UT IGEN!. (ja, det skär i mitt hjärta)

Sista delen av min "ny-människa-kväll" (jag känner mig faktiskt lite sådan) är att sova skönt och länge. Så det är precis vad jag tänker göra nu. En snabbis in i badrummet för att borsta tänderna och sen ska jag bädda ner mig under täcket. Jag hoppas att ni alla som är ute på äventyr ikväll har en förbannat bra fredagnatt. Själv ska min lördagkväll bli förbannat bra, men det tar vi imorgon istället. Nu somnar jag snart framför datorskärmen, och det skulle ju inte direkt vara någon höjdare.

Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0