next stop: life



Rätt fascinerade vad kärlek kan göra.
Jag inledde våren med att falla för en helt underbar människa som gick runt i mina tankar varje minut av min vakna tid. Jag drömde till och med om honom på nätterna. My first real love, som man kallar det. Under tiden ihop med honom växte jag som person. Nog har jag alltid haft ett självförtroende som heter duga, men det han fick mig att känna var något helt annat, något jag aldrig känt på riktigt innan. Jag kände mig verkligen accepterad att vara den jag är och älskad trots att jag har mina brister.

Under vårat nästan halvår som ett par gick jag från att vara lite sådär osäker på kärleksfronten till att plötsligt utvecklas markant och nå dit jag är just nu. Mycket är tack vare honom, och hur han såg på mig och hur kan fick mig att känna mig. I hans närhet kände jag mig utan tvekan som den vackraste tjejen han kunnat träffa här på jorden - allt i hans blick talade om för mig att det var mig han ville ha.


Nu känner jag mig plötsligt mycket äldre trots att jag bara hunnit bli några månader äldre än förut. Jag ser på saker i andra vinklar och tänker annorlunda. Kan inte säga att jag anser mig som mogen, men mognare är jag definitivt.

(kände för att skriva av mig lite)

puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

DU SKRIVER SÅ BRA!!!!

2010-12-10 @ 21:15:36
URL: http://jonnaamanda.blogg.se/
Postat av: Fanny Borg

TACK MANDI! :D

men jag känner att inlägget blev lite.. suddigt. Det är nog egentligen bara jag som förstår mitt lilla "dolda" budskap i inlägget haha!

2010-12-10 @ 22:47:33
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: fie fie

håller med mandi!<3



det som jag tycker är så jävla otroligt o gör det så intressant att läsa din blogg är att jag själv känner igen mig i många inlägg!

2010-12-12 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0