Nu lägger jag korten åt sidan och bäddar ner mig

Promenixen hem till Nathalie blev längre än planerat. Jag hann bara kliva in genom dörren för att sedan vända på klacken och gå ut igen. Köpa lite godis och dricka från Konsum och sen traskade vi hem till mig istället för jag bodde närmare. På vägen plockade vi även upp Pj som ändå inte hade något bättre för sen den här kvällen.


Vid elva tiden hängde vi med Jonte till bussen och sen gick vi andra vidare och hittade på lite småbus ute. Tillslut blev det för kallt och då hamnade vi hemma hos mig igen. Uno kort plockades fram och det var vad vi sysslade med enda fram tills nu, halv två på natten. Uno är ju trots allt lite nostalgi känsla.


Imorgon förmiddag kommer min second crazy himpa tjej hem till mig (jag har två som är ganska galna) . Vi ska vara vettiga människor och plugga på sånt som ska vara färdigt över lovet. VETTIGT!


Aeefan nu slänger jag mig i säng.
(här är den ena crazy himpa tjej som inte kommer till mig imorgon, men som jag träffar på nyår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0