Presenter

Jag är verkligen jätte nöjd med allt jag har fått!
För ett tag sedan fick jag en tidig födelsedagspresent av min mamma, nämligen ett par vinterkängor för 1095kr. Jag ääälskar dom!

Av pappa fick jag också bara en present och den presenten låg i ett guldigt kuvert.. JAG SKA VERKLIGEN TILL PEACE AND LOVE I SOMMAR! (nu har jag plötsligt mer pengar än innan - de lappar jag tjänat ihop till festivalbiljett själv kan användas till annat!).

Av släktingar har jag fått en hel drös med hundralappar. Änsålänge är jag uppe i 1300kr, och det klagar man absolut inte på!

Och sist, men absolut inte minst - alla mumsiga & fina presenter jag fått av mina vänner! Tack för alltihop, ni är verkligen guldvärda!

Här kommer bilder på några av sakerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0