somna med ett leende på läpparna

I ett par dagar kan jag pusta ut. Inte förrän i mellandagarna behöver jag plocka upp mina skolböcker en än gång och börja med allt som ska vara klart när vi börjar skolan igen. Men det är typ 5 dagar kvar där. 5 dagar av ren och skär ledighet, älskar!

På två dagar har jag lämnat in en novell, en dissektionsrapport, gjort ett prov och haft en muntlig redovisning i fysiken. På dom här två dagarna finns det elever som legat och sovit och börjat sitt jullov. Varför fick inte jag vara en av dom? Men som tidigare nämnt: IMORGON!

Snart tid att lägga sig. Lite sovmorgon bjuds det på imorgonbitti och den tänker jag uttnyttja till fullo. Jag ska även testa om lite ny inköpta saker till mitt platta, elektriska och tråkiga hår fungerar. Vem vet? Vi håller tummarna för fullt på det!

Jag tänker somna med ett leende på läpparna inatt. DET NI!

Kommentarer
Postat av: Gissa

Och vart tog den sovmorgonen ivägen ?? ;)

2010-12-22 @ 14:44:39
Postat av: Fanny Borg

Jag vet inte riktigt? haha! :]

2010-12-22 @ 23:15:43
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0