Spökar det i mitt rum?

Nu på morgonkvisten har jag nogrannt läst igenom min novell och ändrat vissa saker som var fel. Som vanligt har har lyckats skriva i olika tidsformer under novellens gång, så det ändrade jag på. Sedan var det vissa småsaker i meningar som jag störde mig på och ändrade jag lite formuleringar i texten. Allt som allt blev den nu 6 sidor lång och jag är faktiskt nöjd med innehållet.

Klockan är 07.09 och jag har har sovmorgon idag, vilket var välbehövligt för min natt har varit lite lustig. Först är det något som trillar på min byrå, och det bryr jag mig inte så mycket om mer än tänder lampan och kollar om jag kan se vad som föll. Det kunde jag inte, så släcker igen. Sedan, typ en halvtimme senare faller något på byrån igen, så jag tänder och kollar efter igen. Ser inget.

Tar ett tag, sen släcker jag lampan. Efter sisiodär 30-40 minuter igen så sätter min dator igång sig och skrämmer ju skiten ur mig!

Så natt ro? Nej, det fick jag inte så mycket av inatt.
Nu bli det skola,puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0