taggar vi eller?


SNART NYÅR! TAGGAR VI ELLER?!

Fick ett sms från Lena förut idag. Tydligen behöver jag inte alls ge mig av vid 12 för att komma till Tjällmo imorgon. Lenas syster ställer upp på att skjutsa oss dit, vilken lyx! Så jag fick helt plötsligt en sovmorgon, och det gillas ju för man ska ju lyckas hålla sig vaken ett bra tag på nyårsnatten.

Efter min lilla "göra-sig-fräsch" dag så har jag inte alls mycket kvar att göra imorgon. Jag ska packa väskan, äta något innan jag åker, duscha och sånt. Jag gör iordning mig och byter om när jag väl är i Tjällmo.

Nu är klockan 22.30 och jag borde väl snart hoppa ner i säng för att få sova så mycket som möjligt. Men visst känns det rätt overkligt att det bli ett nytt år efter imorgon natt? Jag tycker det iallafall.

Sov så gott inatt, för imorgon natt hoppas jag att ni inte sover alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0