Dum spiro, spero.


tog en frän bild på carro idag :>

Överskriften ska jag nångång i framtiden tatuera in nånstans på kroppen. Ett absolut måste. Och ett annat måste är att först borde jag bli av med min nålrädsla - innan tatuering sker. (dum spiro, spero - "så länge jag andas, hoppas jag")

Sverige tog OS guld igår. Jag bryr mig egentligen inte, men får väl typ.. gratta henne eller så. Dock är det väldigt osannolikt att hon läser just mina meningar. Men chansen finns ju fortfarande, och vad är man för nån trevlig svensk medborgare om man inte äns sa ett litet grattis? Och nu känner jag att det är dags att lämna OS ämnet..

Dagarna går fort, men samtidigt så oändligt långsamt. Det låter så lite när man säger att det är 3 dagar kvar till lovet men sanningen är att dessa tre dagar är tre väldigt plågsamma och stressande dygn. Dom består av i mesta del prov, inlämningar, lite sömn och långa tågresor.

Men vet ni vad det bästa är när det äntligen är fredag? Slutar 11.40 -> lunch med himpa tjejerna -> hem och fixa sig -> FEST!

och snart ska jag bli en bättre bloggare, jag lovar. tiden går just nu åt till plugg och sova. och så lite oboy drickande.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0