godmorgon sunshine



Inte lika pepp idag..
Vaknade vid 8, kunde inte somna om heller. Min kropp är typ inställd på att sova max 6 timmar varje natt. Det är skolans fel! Tror ni att man typ kan kräva dom på nån slags ersättning? skulle inte tro de..

Blir inga bilder ifrån kvällen nu iallafall. Jag hade med mig min kamera men den låg på samma ställe hela kvällen - i min väska. Isabelle gick däremot omkring och tog kort från hela kvällen tror jag. Blir kul att få se dom sen. Men igår blev iallafall en vääldigt lyckad kväll. Typ super tack till Sofia som höll i allt, du är kanon!

Iförrgår natt drömde jag så himla underbart. Det var sommarlov - varmt, soligt, blå himmel och jag var solbrun. Alla människor jag tycker om var på samma ställe och det var en otroligt härligs stämning. Drömde sen att jag & nathalie skulle ut och cykla. Det var då jag vaknade av väckarklockan och upptäckte att jag låg i min säng. Eftersom att det var skola var jag tvungen att gå upp, så det gjorde jag. Öppnade upp persienerna och levde fortfarande kvar i sommarlovs drömmen. Gissa vad deprimerad jag kände mig när jag såg att det var mängder av snö ute?! Det var hemskt!

Lite samma sak blev det nu imorse. Drömde så härligt om sommar. Sen vaknar man och upptäcker typ "jävlar det är snöstorm ute..."

puss och hoppas att folket sover,
för det är vad jag hade velat göra just nu!


Kommentarer
Postat av: fie fie!

det vart toppen igår:D! så jävla härligt avslut på veckan och början på sportlov! :'D tack för ni kom och gjorde kvällen :D!<3

2010-02-20 @ 12:01:03
Postat av: Fanny Borg

tack för att du fixade så att kvällen kunde bli så jäkla bra som den blev! <3

2010-02-20 @ 19:10:56
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0