nathalie & jocke

Dagarna drog iväg. Ingen dator - ingen blogg.
I tisdags gick jag först hem till nathalie för att sedan, lite hastigt beslutat, åka in till Jocke på kvällen. Det går inga bra bussar hem så vi tänkte sova hemma hos honom och snäll som han är låter han oss göra det. Under kvällen sitter vi vid köksbordet med popcorn, chips och dricka och faktiskt spelar sällskapsspel tillsammans med hans lite yngre syster. Länge sen jag spelade något sånt, så lite småroligt var det. På natten däremot hamnade vi i soffan framför filmen Gladiatorn (en av världshistoriens bästa filmer!). När filmen är slut så får jag för mig att vi ska gå ut och njuta av vädret - snöade hur mycket som helst ett tag. Efter lite tjat går åtminstonde Nathalie med på att gå ut, så vid 02.00 slänger vi oss runt i stora snöhögar.

Ledsen för dålig bildkvalité.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0