wake up in the morning

mys kvällsmat med bästavän förra året i december


Inatt gick vi och la oss vid halv 5 på morgonen. (Måste säga att jag älskar när det är lov, för då kan man vara vaken hur länge som helst) Vaknade vid 13.00. Upp och äta frukost. Göra iordning sig lite och sedan stack jag & nathalie tillbaka till mjölby.

Blev fika tillsammans med fina tjejer (lyngstad, lena, ronja, johanna & jenny) och träffade även lite andra människor nere på stan. Lyngstad och Lena föjde med mig hem sen vid 7 tiden. Vi satt vid mitt köksbord och bara pratade om allt samtidigt som vi lyssnade på musik och åt chips.

Länge sedan vi verkligen bara umgicks och snackade, så det var hur härligt som helst! Lena åkte hem vid 22.30 eller så men Lyngstad stannade till halv 12.
Dessa tjejer gav min kväll en guldkant på vardagen.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0