when the stars go red

Idag var vädret helt otroligt vackert när jag vaknade!
Mängder av snö, blå himmel och skinande sol. Och jag som älskar snön blev såklart totalt lycklig när jag tittade ut genom fönstret. Samtidigt bestämde jag mig för att äta frukost, göra iordning mig och sånt snabbt för att kunna gå ut och fotta så fort som möjligt - ville ju ta vara på det fina vädret.

Typiskt att precis när jag kommer ut börjar solen gå i moln och det dröjde inte längre innan det var tråkigt grått igen.. Men några bilder fick det bli iallafall. Och impad av att min bror ställde upp på att vara lite av en "modell" på endel av bilderna.



Sista bilden på mig är bara såååå awsome! (hade vadat genom snö upp till min midja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0