you cut me open

Vet ni att jag glömde berätta en stor sak igår?
hur ska ni kunna veta haha

Igår var jag ledig från skolan tackvare snökaos. STOR sak va?
jag njöt varje minut!

Nu är jag så pepp på helg!
Ska äta tacos om ungefär en timme med familj. Efter det åker jag & nathalie till Skänninge och umgås med folk. Kommer sova i skänninge över natten och imorgonbitti måste jag hem skapligt till mitt kära Mjölby igen. Jag ska nämligen till linköping tillsammans med Lena vid 12. Vi ska försöka fixa biljetter till Angels Delight festen och så ska vi glo i affärer. På kvällen vet jag inte riktigt hur det blir än, men det löser sig. Kanon!

På bilderna har ni Carrologi (= läran om Carro) och Amanda.
H09B är så bäst.

pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0