det är fredag

fredagfredagfredagfredag
min helg började 09.50 idag och jag vet att du är avundsjuk



Jag simmade igår med pappsen. En halvtimme orkade jag. På det hann jag simma 1km. Fick duga för min del, jag har trots allt inte simmat sen somras. Pappa lekte hurtig-gubbe och simmade en timme, och hur långt det blev vet jag inte, men väldigt mycket längre än mig helt klart. Sjukt att äns pappa som är 45år har bättre kondis än vad jag har, och jag är 16år.. Bäst att vi ändrar på den saken. omöjligt, men varför inte?

Jag skulle springa på löpbandet idag. Därför åt jag en godis. Tänkte att den får jag ju äta, för jag ska ju ändå träna bort det senare. Senare är nu, och jag har inte kommit längre än att jag har tittat lite åt löpbandets håll. Illa illa... Blir nog inget springa för mig idag. Det är fredag och jag tänker känna mig lat.

Påtal om att det faktiskt är fredag: idag ska jag bara vara hemma. Kommer bli så skönt att inte ränna runt en natt. Så ikväll blir det Tvn, godiset och jag. Jag njuter redan!

pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ha dig hemma:)

2010-01-24 @ 16:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0