Ganska så mycket jag



Får höra av mina kära himpa tjejer att jag är väldigt sprallig, glad och skrattgo. Stämmer antagligen in ganska bra på mig. Sen är det ju några saker till som dom tycker passar in på mig och dom tänkte jag berätta och visa genom tha famous Svampbob bild hör ovan.

Dom 5 som är inringade är dom som jag ärligt tror att mina himpa tjejer skulle välja för att beskriva mig:
Flum, lätt fascinerad av saker, godisgris, pluggis och super glad.

Varför är jag så sprallig och så då? Jag tror att jag alltid har varit det. Men tjejerna, framför allt Carro, har en annan teori: "Du äter ju godis typ varje dag, inte lustigt att du är så glad och energisk.. du har ju sockerkickar dygnet runt". (kanske inte ordagrant, men det var iallafall så hon menade)


puss och godnatt för jag är övertrött och behöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0