like a melody in my head

Fyfan så det snöar. Idag har vi snöstorm i vårat avlånga land.
(syns dock inte på bilden haha)

Jag kände behov av att ha halsduken upp till öronen.
och det var ett av de smartaste valen jag gjort inom dessa 24 timmarna.

Dagen har väl varit lite smått humorisk:
1. Somnade på bänken under bensträckaren på mattelektionen
2. Högg mig i fingret med en skruvmejsel - nu har jag ett fint och djupt jack genom halva fingret.
3. Under lunchen kom vi på att jag haft min tröja på mig åt fel håll hela dagen.

Annars har jag ett stort engelska prov imorgon och jag försöker plugga in onödiga glosor som jag tydligen ska kunna. Och samtidigt oroar jag mig inför en sak i sommar: Fästingar. Hemska, djävulska och äckliga små kryp som jag absolut inte tycker om.

Nu tänker jag rocka vidare med musik och en engelska bok en väldigt liten stund till. Tänkte hälsa på sängen rätt tidigt ikväll, kan behövas om jag ska hålla mig vaken på lektionerna.
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0