Elvis? Elvis Presley? Seriöst?

Elvis Presley - In the Ghetto
hittade tyvärr ingen bättre verision på youtube. sök på spotify ist!


Det finns ett fåtal låtar med Elvis (även kallas The King haha) som jag faktiskt tycker om. Den här är en av favoriterna, "In the Ghetto". Kan ju inte påstå att den är särskilt ny och modern, men jag antar att alla vet att Elvis dog för ett bra tag sen. Närmare bestämt så dog han den 16 augusti 1977. Han blev bara 42 år gammal, vilket jag tycker är synd. Tänk om han hade levt i 40 år till, altså blivit ungefär 80 år? Då hade han levt fortfarande. Tänk er vilken musik han skulle hinna göra!

Igår var det en riktigt bra kväll föresten. Värd att minnas! Bilder kanske kommer lite senare, glömde min kamera hemma (duh!) så ska kolla runt lite vems kameran var och försöka tigga till mig lite bilder.

Nu ska jag packa till pappa, duscha och senare blir det nog Lagmanshallen och kolla på innebandy.
så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0