hjärnan är inte igång än okej?



Godmorgon.
Idag var det en sånhär morgon då jag verkligen var tvungen att tvinga mig själv för att äns tända lampan i rummet. Tror faktiskt att alla vet hur jobbig en sån morgon är. När man bara vill ligga kvar under det varma täcket, nersläckt, tyst och fortsätta sova.. Skola? Usch jag saknar redan jullovet.

Men jag har ätit frukost precis, så borde piggna till lite och ska snart göra iordning mig för skolan, om jag orkar. Tror det blir mysisar idag faktiskt. Jo, det blir mysisar. Så skönt! Och väl på tåget idag ska jag försöka att halvsova hela vägen mellan Mjölby-Norrköping, får se hur det kommer gå med den biten.

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du längtar till jullov du, du vet att påsklovet är närmare :)

2010-01-12 @ 18:46:42
Postat av: Anonym

haha!

det har du rätt i ;)

du tänkte lite längre än vad jag gjorde :>

2010-01-12 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0