I can't stop thinking of you

Mini Fanny!
alltid lika charmig



Dagen började såhär bra: <---------------->.
Satt fast i ett tåg i över en timme mitt ute bland träd och vatten i mitten av Linghem och Kimstad nånstans. En el ledning hade tydligen gått sönder så tåget dog helt plötsligt. Och sen försvann all el och allt blev kolsvart. Bra start! Vi fick evakueras, som dom sa så fint, till ett annat tåg typ 100 år senare. Missade min viktiga mattelektion, igen. Snacka om att jag kommer få problem med Matte B nu.

Åkte ju pulka idag och kameran var med. Tyvärr har jag klantat mig som vanligt - glömt överförings sladden hemma hos mamma, så bilderna får ni inte se förrän tidigast fredag kväll. Men vi hade iallafall riktigt kul. Snacka om att bli som barn igen!

Förut var jag nere i tvättstugan med pappa. Hjälpte han med att vika tvätt och sånt där ruskigt roliga saker. Sen kom han på sin väldigt kloka idé: Testa tumlaren. Ingen av oss visste hur vi skulle göra, men pappa kör igång maskinen. Den tar lakanet och snurrar, och allt verkar gå bra. Sen när vi ska stänga av den åker den åt andra hållet och börjar krångla en massa. Jag dog lite halft av skratt medan jag kollade på pappa när han försökte fixa vad han precis åstadkommit.

Jag börjar känna mig som en hurtigbulle:
- Sprang i söndags, tisdags och igår
- Imorgon ska jag och pappsen simma
- Använder ordet "nyttig" mycket oftare
- Säger "kan ju inte bara sitta och häka"

pussar och natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH Jag kan se din pappa stå i tvätt stugan framför torktumlarn han vart väl inte lite irriterad men det finns nog en bruksanvisning till nästa gång hälsa honom det

2010-01-21 @ 10:07:36
Postat av: Dad

Nu va det ju inte tumlarn utan mangeln fanny ditt lilla Pucko ...... undrar ja vem som behöver en manual ??



// Dad

2010-01-21 @ 14:17:20
Postat av: Fanny

vad är en tumlare för nått då? :o

mangel* då (a)

2010-01-22 @ 13:11:27
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0