I wonder why she's captured



Igår gissade jag rätt angående Wii fit: Det kördes spel enda in i natten. Den som var mest inne i spelet var nog min Faster. Blev som ett barn på julafton.

Idag har jag inga extremt stora planer. Har tränat i drygt en timme och duschade nyss av mig. Dock ligger min mattebok och väntar på mig. Försöker slippa undan men vet att det är omöjligt: jag måste göra några tal.

Under dagen ska jag bort till banken också och ta ett kontoutdrag. Bra att veta hur mycket pengar jag har just nu egentligen. jag har ingen aning.

Nej usch vilken tråkig dag känner jag.
Ge mig den 12 februari. då blire fest

puss!


Kommentarer
Postat av: Tuss

Men Fanny vad menar du med det jag var väl inte så inne i spelet HAHAHA

2010-01-31 @ 15:27:35
Postat av: Mamma

älskar dig min vackra och bästa dotter:)

2010-01-31 @ 15:57:21
Postat av: Fanny Borg

Nejdå tuss, du var inte inne i spelet ;) hur gick det med tequila drickandet egentligen? ;)



2010-02-01 @ 14:31:10
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0