ingen bild dagen till ära

Godmorgon, även att klockan redan hunnit bli halv 1.
Gårdagen var mysig. Åkte till lilla Skänninge med Nathalie och PJ. Satt hemma hos Jonte en hel kväll och bara umgicks med folk.

Snart ska jag och min bror gå till tåget. Han skulle till linköping idag och handla lite och då fick jag en liten snilleblixt att jag också skulle med. Skulle behöva bla en ny mascara (visst stavas det så?) så det tänkte jag köpa. Sen måste jag försöka spara de pengar jag har kvar. Åker till Söderköping imorgon och stannar där över natten, altså kommer jag hem på tisdag igen. På onsdag är det äntligen Malmö som gäller för min del! Stannar där till på lördag. Det blir kalas bra, och jag vill gärna ha lite pengar att röra mig med när jag väl är i Skåne.

Nu måste jag gå, så jag inte missat tåget!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0