jag råkar vara 10 år äldre


Webcam bilder är fina eller hur?
Riktigt bra upplösning och inte pixliga alls...
(hoppas att ironin kom fram)

Släktkalas idag för igår blev min yngsta kusin 6 år. Eller som hon säger: 6 fingrar eller två händer. Sen försökte vi lista ut hur gammal jag är. Hon kom fram till att jag är 4 händer. 16 fingrar. Så stor man kände sig..?

Annars har den här dagen slagit världsrekord i onyttigheter:
- godis
- fika
- cola
- pizza

Min nya upptäcka personlighet, "nyttig-fanny", skriker och skäller på mig just nu. Känner nästan hur godiset lägger sig och hur colan fräter på tänderna. Fick precis lust att springa iväg till badrummet och borsta tänderna igen. Och föresten så köpte jag en ny tandborste idag. Visst är känslan av en ny borste skön? väldigt lustigt det där.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0