lagom pepp och stress



Imorse gick det mesta som kan gå fel, fel. Vaknade 08.20 utan att klockan ringt.

"klockan är 08.20..."
likgiltigt.
"vafan.. klockan är 08.20..?" börjar tänka efter lite
"helvete! mitt tåg gick ju 06.48!" där började paniken
jag har börjat stänga av klockan i sömnen igen, inte bra

Trodde första lektionen var Etologi, en helt ny kurs. Kändes inte alls okej att missa hela uppstarten, så frukost och allt sånt struntade jag i. Lektionen började 09.15 och jag var i skolan halv 11..  Kände ju verkligen att det var fett värt att stressa så mycket, när lektionen ändå slutade kvart i  11.. Men vet ni vad? Det var inte äns etologi på morgonen, så allt kändes ännu mer meningslöst då.

Lisa såg nog på mig efter lektionen att jag var hungrig som ett as, och bjöd på sin marabou choklad. Aldrig smakar choklad så underbart gott som det gör när man äter det som frukost.

Imorgon peppar jag prov. Pluggat till det idag som först. Men det kommer nog gå galant, för svårt är det inte. Arbetsmiljö & Säkerhet, ytterst intressant kurs. eller kanske inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0