Malmö & vera imorgon!



Nu har jag så gott som packat allt jag ska ha med mig imorgon.
För ni kan omöjligt ha missat att jag ska till malmö. känns som att det är det enda jag skriver om just nu och det är antagligen sant. så blire när man längtat ett par månader och det bara är en dag kvar!

det enda jag inte packat än är lite hygiensaker som jag behöver imorgonbitti och så min dator. Tandborste och allt packas ner imorgon och datorn packas ner snart. Den och bloggen ska med. Fast kommer jag komma ihåg att skriva? Vera måste påminna mig för jag vill ju att ni ska kunna läsa om vad jag har för med där nere i skåne.

Kommer inte skriva förrän kaanske imorgonkväll.
så ni får ha det toppenbra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0