måndag igen?

Skolan rullar. Tågen rullar. Bussarna ruller. Bollen rullar. Pennan rullar. Jag rull.. nej vänta, jag rullar inte.

Igår blev det Grey's Anatomy på kvällen. Me löööve. Finns knappast något bättre program. Snart har jag kollat klart på hela säsong 5. Visst längtar vi till säsong 6 börjar?

Idag har jag stått på en Wii bräda och lekt. Balansövningar och yoga, kan säga att jag ägde skiten ur alla. Iallafall i min värld. Pappa har precis köpt Wii fit, och det var helt okej. Bara en liiiten detajl: Min kropp är tydligen 5 år äldre än vad mitt sinne är. Antar att det inte är speciellt bra..? det var nog på tiden att jag tog tag i min träning..


Få ett skönt måndagsgarv och kolla in www.felsms.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0