Nyårsfirande!

Nu så!
31/12 och 1/1 var två väldigt bra dagar. På nyårsaftons kvällen började vi hemma hos Jocke med bara jag, nathalie och crille. Vid halv 8 var vi hemma hos Jonte där vi stannade tills klockan slog nytt år. Det skålades med Champagne och vi hade riktigt roligt. Sen drog vi runt i Skänninge stad ett tag.

Nu på nyårsdagen så, som jag sa förut på bloggen, sov vi länge och så åt vi pizza. Sen har vi bara tagit det lugnt.

Svårt att berätta i text, så jag tänker låta bilder tala för dessa två dagar. Bered er på många bilder.


Nyårsafton


På g?


Flickan är söt


Jocke & Crille


Så sjukt söta tsm!


Problem att öppna champagne flaskan?


ingen kommentar typ


ingen kommentar här heller, haha!


Ser inte allt för glada ut, men det var dom


Jag & jocke var iaf på bästa humör


bjudar-bild


Cykel..?


Nyårsdagen
humorn är på topp när man är trött

nyvaken fanny


ett.. ben!


kines?

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt lyckat blev det verkligen tillslut!

jag älskar dig sötunge <3

2010-01-02 @ 01:23:34
Postat av: Fanny Borg

ohja! lite strul nån dag sådär innan, men det löste sig ju fin fint sen!

älskar dig! <3

2010-01-02 @ 03:08:57
URL: http://fannyborg.blogg.se/
Postat av: Don Pedro

"snygga" brudar "lilla" fanny ...

2010-01-02 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0