orginell humor



Jag och mamma har så bra humor.
Det här var veckans godisar. Suggodisar tillochmed. haha?

Varit hemma hela dagen, men ändå har jag inte satt mig vid datorn förrän nu ikväll. Nästan rekord! Lördag morgon (egentligen lördag vid lunchtid) så satt jag på ett kafé tillsammans med pappsen, min kusin, min farbror och så några vänner till pappa. Väl hemma efter fika och stan så spenderade jag mer än en timme (ja, mer än en TIMME, du läste inte fel) på Wii Fit brädan. Känner mig riktigt duktig!

Min faster och hennes barn är här just nu. Stannar till senare ikväll. Känner på mig att det vankas Wii Fit utmaningar och jag älskar det! Egentligen skulle även min kära bästa vän Nathalie vara här och sova hos mig, men tyvärr fick flickstackarn feber igårkväll och kände sig inte särskilt kry idag heller :(

Föresten hade jag en bra fredagkväll. Var hemma här hos mig med Jocke, Nathalie (då väldigt seg och så upptäckte vi att hon hade feber) och Jacob. Hade en riktigt härlig hemmakväll. Fyfan va bra humor ni har. Ännu en sak jag älskar!

ska ta och lämna datorn igen och vara social med min familj och släkt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0