snö + tåg = stanna hemma



Har inte varit i skolan idag. Tågen var inställda idag också och för att komma till norrköping hade jag behövt vänta på en buss från Mjölby -> Linköping. Väl i Linköping hade jag fått vänta igen på en annan buss som går Linköping -> Norrköping. Hade kommit in sent till Norrköping vilket leder till att missar mina bussar, och jag måste ta spårvagn -> jävligt försenad. Så jag beslutade att jag är "sjukt" idag och jobbar hemma. Orka, kände jag.

Idag fick det bli en riktig sommarbild. Minns att jag tog den här bilden när vi var i Danmark i somras och skulle åka nånstans. Jag blev uttråkad och larvade mig lite med ett par riktigt fräsiga solbrillor. Tagga sommar? Jodå, snart så!

Imorgon blir det en bra dag.

- Sovmorgon
- Slutar 14.00
- Tjejfest hos Ella i Väderstad
- sen antagligen "efterfest" sen i Mjölby (haha)

Nu spelas musik för fullt från min dator.
ikväll blir det matte.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0