sombody pinch me



Riktigt imponerad av mig själv över mina fina paint kunskaper. Borde nog ta och jobba med sånt här i framtiden? ohja! Hoppas ni ser vad det är iallafall, för det gjorde knappt min bror. han satt bredvid och skrattade åt mig

Bilden visar dagen väldigt kortfattad:
- Vaknade
- Gjorde provet som gick asbra
- Sprang i 30 min
- Belönar mig själv med en cola fan vad jag är bra

Min träning är i fullgång.
Nu börjar jag faktiskt ta träningen på seriöst allvar och inser att jag behöver bygga upp muskler och stärka min kropp, haha. Och konditionen ska vi nog inte prata om..

Imorgon åker jag pulka med klassen och slutar klockan 2. Ibland har man det för bra!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0