Winter clouds

Hej!
Första dagen på vårterminen idag då. Men vår ute är det verkligen inte. I år har Mjölby haft en riktig vinter med väldigt mycket snö och det tycker jag personligen är underbart för jag tycker att snö är så vackert och så härligt. Så på vägen hem från tåget var jag tvungen att ta några bilder med min mobilkamera på all snö. Tyckte att bilderna blev helt okej för att vara fotade med en mobil? Jag har visserligen redigerat dom lite men ändå..

Min första lektion var Matematik B i 2 timmar. Det var verkligen inte snällt av den som gjort schemat. Och inatt har jag knappt sovit något alls, vilket ledde till att jag var ovanligt seg på matten. Trots att jag var hur trött som helst igår kväll så kunde jag inte somna. Så jobbigt när det blir så.

Vår mattelärare sa även att Matte B kursen är kortare än Matte A, och vilken lättnad det blev. Men den lättnaden försvann ganska fort. Han sa även att Matte B brukar vara klurigare att lära sig och att just vår grupp (snabbmatte) kommer ha väldigt lite tid på oss att klara av den så vi elever måste jobba väldigt mycket hemma för att klara av kursen. YES, jag längtar sååååå mycket!

Just nu lyssnar jag på Owl City. En riktigt bra grupp om man letar efter ganska lugna men sköna låtar. Sök på Spotify vetja!


pussar!
och här är 3 av bilderna jag tog idag med mobilen på all snö!


Kommentarer
Postat av: Rawr?

Mobil kamera. :'> Jätte fina! :'> Älskar dig Fanny! ^^; :3

2010-01-11 @ 21:56:24
Postat av: Fanny Borg

haha! tack johan! :>

2010-01-12 @ 05:56:29
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0