brb: har ett par 100 bilder att fixa!


Nu ska jag ta tag i bilderna som jag och Christoffer tog igår. Lär ta ett tag känner jag. Sålänge bjur jag på en helt underbar låt.

Wake up - Coheed and Cambria (akustisk)


Lite om tandläkarbesöket idag:

Kom dit 07:10. Tio minuter senare går jag ut ur byggnaden, färdig med första tiden jag fått. Ströva runt i Motala från 07.20 till 11.50 (ca 5 timmar) tills jag fick gå in på min andra tid för dagen. Det tog väl drygt 20 minuter. Så sammanfattande åkte jag vid 06:00 på morgonen, kom hem vid 13:00 bara för att vara hos tandläkaren i en halvtimme. Kul?

Men lite små kul hade jag ett tag. Alla affärer öppnar kl 10:00 så då kikade jag runt där ett tag. Fick ihop till 3 påsar, hel nöjd.

Vet inte när bilderna kommer upp, men innan det slår en ny dag så ska dom finnas här på bloggen, så mycket kan jag lova!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0