Det var ett jäkla tag sen, ni.



Kan knappt minnas att jag målat NÅGOT sen jag slutade 9an? Det är mer än ett år sen nu. Och jag måste erkänna att det är en lektion som jag saknar att ha i gymnasiet - bild! Bilden var liksom lektionen som man faktiskt tyckte var helt okej och rätt rolig under skoltiden. Nu i gymnasiet kommer jag ha en termin med estetisk verksamhet, i 3an. Sjukt långt kvar.

Men nu när man inte har det i skolan glömmer man lite bort det. Och det blir aldrig att man verkligen sätter sig och målar på fritiden. Inte jag iallafall.

Men idag hittade jag en penna på skrivbordet. Så jag plockade fram ett papper. Musiken strömmade som vanligt ut ur högtalarna. Och jag ritade! Inte nått speciellt imponerande konstverk kanske, men jag tyckte om det. Så jag låter faktiskt er se bilden, haha!

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju en konstnär Fanny riktigt bra. kram cilla

2010-07-02 @ 07:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0