Fullkomligt galet, människor.


Tyckte bilden såg lite.. wild ut? haha


Anyway. Några bilder från dagen hinner jag knappast fixa ikväll och lägga upp här, ledsen. Kom nämligen på att jag har en tandläkar tid i Motala (ca 40 minuter bort) imorgonbitti klockan 07:10. Inte okej. Det är helt galet att lägga det så tidigt. Så därför kan jag inte spendera hela natten till att redigera bilder - vilket jag antagligen hade gjort annars om jag inte behövt gå upp vid 5 för att hinna med en buss 05:48.. Men sånt är läget och bara att gilla't. Livet är väl till för att kännas lite ibland eller?

Men jag kan spoila lite om vad som väntas ske: det lär bli en jääävla massa bilder när dom väl kommer upp här på bloggen. Ni kan börja bereda er redan nu, tro mig.

Ni får sova så gott. Jag ska försöka somna tidigt (alltså innan 3inatt), vilket kommer vara rätt omöjligt. Varför vända på en sån god vana som jag haft hela lovet hitills? Sova på nätterna är tråkigt. Men sova på morgonen är bland det bästa som finns. Hm?

puss!



Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: (Y)!!!

2010-07-27 @ 00:16:35
URL: http://aagnesc.blogg.se/
Postat av: L.E

det ser ut som du inte är en dag över 10...

2010-07-29 @ 17:36:54
Postat av: Fanny Borg

Härligt! När jag är 40 ser jag alltså fortfarande ut som 30 då :)

2010-07-30 @ 16:55:33
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0