He kissed me till the morning lights


Lustigt finger på bilden.

Nu stänger jag ner maskinen som tagit upp nästintill hela min kväll. Bara en stund paus gjorde jag. Alien 3 (tror att det var 3an) gick på Tvn och det kan man knappast missa. Så då sprang jag ifrån datorn ett tag.

ska avsluta med att säga att det faktiskt är måndag just nu, för klockan är efter 00.00. Måndag betyder ny vecka och ny vecka betyder att Daniel snart är hemma från Norrland och Stockholm. Så enligt våra planer just nu så ska jag stå utanför hans dörr i runt 18 tiden om 3 dagar. Vad tycker vi om det..? Förjävligt..? Aldrig. Jag har längtat som aldrig förr.
Min finaste, du är saknad. ♥

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0