Jag kom hem, och åkte igen!



Hej alla!
I onsdags åkte jag hem från Nässja & Vera. Men under tiden där hade jag det riktigt härligt. Det vi gjorde mest var att leka med våra kameror. Vi gick långa promenader och tog mängder av bilder på allt möjligt.

Istället för att åka raka vägen hem på onsdagen så stannade jag hemma hos Daniel och sov där en natt. På torsdagen hängde Daniel med hem till mig i Mjölby.

Idag, fredag, åkte vi till Nora igen till den där sommarstugan men den här gången är vi bara familj. Bilden är härifrån Nora. I bakgrunden syns nästan tomten. Bilden är lite.. ljus?

Bilderna från Nässja kommer snart! Så fort jag hinner redigera allihopa :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0