Motala med Abrahamsson

Straxt efter ett anlände jag till Motalas Bussterminal. Där stod min Caroline och väntade på mig. Vi gick direkt till ett fik som ligger inne i själva köpcentrumet i Motala. Vi satte oss avskillt och så började vi prata igenom det mesta som hänt oss sedan vi sist sågs, alltså sedan skolavslutningen. Tiden verkligen flög iväg och vi satt på det där fiket i 2 timmar. Då kände vi att det kanske var dags att röra på sig lite, så vi kollade runt i lite affärer. Blev väldigt sugen på ett par jeanstighs från VILA men påminde mig själv om att vänta tills jag får lön från sommarjobbet.

Vi gick ner mot vattnet sedan och på vägen såg vi att en söt flicka sålde en liter jordgubbar för 25kr. Taget! Sedan satte vi oss nere på en bänk vid vättern och käkade jordgubbar. Mys!

Caroline Abrahamsson, du har varit så förbannat saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0