nu är dom påväg!

Några månader gammal bild på mig & lisfis när vi var alldeles seriösa.
Osminkat är skönt, sådetså.



Nu är tjejerna påväg hem till mig. Bäst att jag fixar det allra sista och sen möter upp dom på stationen. Vi vill ju inte att dom ska gå vilse i den här stora staden..?

Innan jag drar ska jag bara berätta att det var en riktig lättnad att få träffa Daniel igår. Så skönt att få se honom, kunna krama på honom. I 3 veckor har det enda jag haft av honom varit hans röst och text. Under tiden han varit borta hann han att fylla 20 år. Stor pojke har han blivit nu. Och jag är fortfarande 16. Om man vill kan man ju säga 16,5 eller hur? haha. Men välkommen hem bby, och grattis igen för typ.. hundrade gången?

puss!
ni får ha en grym fredagkväll för det har jag tänkt att ha,

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi är SÅ otroligt söta;)

Tack för en jättetrevlig tjejkväll:D<3

2010-08-02 @ 18:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0