Seize The Day


Good morning people!
Jag steg precis upp ur en varm och mysig säng. Kollar ut genom fönstret och känner hur mycket det lockar att krypa ner under täcket igen. 11 grader, grått och blött. Jag är en såndär tunn människa (haha), ni vet en sån som inte har många gram fett på kroppen, så jag fryser så himla lätt. Så nu sitter jag med en t-shirt, tjocka mjukisbyxor och sockar. Funderar på att slänga på mig en till tröja - det är kallt!

Idag är det planerat att vi familjen ska åka till Malmslätt (heter det ens så?) och fira en kusin till mig som fyller 18år. Stort är det! Men jag vet inte hur det blir med det riktigt. Min kära bror kom ju hem inatt och höll mig sällskap med en pratstund ett tag och då visade han sin stortå. Misstänkt bruten. Den är helt sne, blå, röd, lila, svullen och han har svårt att röra på den. Mamma och han ska snart till läkaren och man vet ju aldrig hur långa väntetider det är där, speciellt på en helg så vi får se om tiden räcker till att hinna vara med på kalaset. Det märks att han och jag är släkt iallafall!

puss!

och lite morgonmusik på detta!

Hoffmaestro - So you do (Slimi Jimi bubby Boy)


Death Cab For Cutie - I will follow you into the dark


Kiss - I was made for lovin' you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0