s.o.m.m.a.r



Min finaste har varit hos mig sedan i fredags. Och för lite mer än en timme sen steg han på en buss som skulle ta honom tillbaka till Motala. Det kanns redan lite lustigt. Helt otroligt att man kan vänja sig så snabbt vid att ha honom runt sig dygnet runt. Och sen när han helt plötsligt inte är kvar, känns allt så segt.. så tomt.

I fredags var det Broarnas Dag. För er som inte vet vad det är kan jag förklara lite snabbt att det är som en marknad på kungsgatan (en gata som går rakt genom mjölbys centrum) och så är det lite uppträdanden, musik, dans och tivoli. Allt under en och samma dag. Jag & lite vänner och Daniel var nere på stan hela dagen och en bit in på kvällen. Solen stod högt på himelen under hela tiden. Helt underbart!

I lördags åkte jag & daniel ner till Lundby badet tillsammans med lite vänner också. Inte så värst mycket sol, men förjävla varmt var det. Kvavt kanske är ett bättre ord? Det var iallafall nödvändigt med ett par svalkande dopp för att man inte skulle avlida.

Idag "laddar" jag. Igår kväll blev det lite hastigt beslutat att jag ska åka till Nässja med Vera imorgon! Jag stannar där i några dagar. Sist jag träffa den lilla söta skåningen var i slutet av vinterlovet. Längtar!

lev livet, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0