tillbaka till Nora

Gissa vad som pågår i stora rummet här ute i en sommarstuga i Nora? Fotboll

Personligen är jag inte ett dugg intresserad av sport i alla former. Kommer ihåg när det var OS. Folk var helt beroende av att heja fram Sverige till vinst, samtidigt som jag inte ägnade äns en minut till att bry mig om det.

Likadant känns det litegrann just nu. Runt mig i soffan sitter folk och hejar på fotbollen - jag bryr mig inte det minsta om vad som händer och sker på rutan.

Idag åkte även Daniel, min finaste, till stockholm. Just nu sitter han någonstans i Sveriges huvudstad. Dricker öl och kollar på fotboll. Precis som så många andra grabbar gör idag. Imorgon åker han upp till sin pappa i Norrland och kommer stanna där i 14 dagar eller så. Jag kommer alltså inte få träffa honom på väldigt länge. Plågsamt.
Men jag hoppas att han har det riktigt bra!

Istället för att visa en bild på olika sportgrodor så lägger jag upp en bild på journalgrodor.

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0