Tillbaka!

Internet har börjat fungera som de ska igen. Helt skönt är det!
Lite snabbt om förrgår och gårdagen, för det är typ de enda dagar jag minns vad jag gjorde.

Förrgår
Jag och min bror tar bilen och åker ut till våran mormor på landet. Vi stannar där hela dagen tillsammans med lite kusiner och har det bara skönt. Badar, solar, äter pizza till middag och så leker jag lite med kameran. Tyvärr blev bilderna rätt kassa för hade gamla kameran med mig och upptäckte småfel i vinklar och sånt trevligt när jag kom hem på varenda bild jag tagit under dagen, men ni ska få se tre av bilderna i nästa inlägg iallafall, om ni lovar att inte reta mig för dom.

Igår

Sitter ensam hemma i lägenheten i bara 30 minuter eller så. På den halvtimmen hinner såklart en geting flyga in i mitt rum och jag hatar getingar. Jag är riktigt rädd för dom, och jag vågar inte slå ihjäl dom heller ifall jag bara skulle skada den lite och den blir sur och vill sticka mig.. Men den där getingen var i mitt rum först men lyckades få ut den till stora rummet. Då stängde jag dörren fort till mitt rum och stängde in mig där inne i säkerhet tills mamma kom hem haha!

På kvällen körde jag, mamma och robin minigolf nere på stan. Jag är van vid att komma garanterat sist av alla, men den här gången var det mamma som gjorde det och jag kom 2a! Och efter minigolfen hade vi 10 minuter på oss att springa in på ICA och köpa lite saker. Under 4 minuter lyckades jag ta sönder Robins skor, ta åt mig en fanta flaska och lägga den på rullbandet, komma på att jag inte hade kortet med mig, övertala robin att lägga ut åt mig så länge, nysa en gång, glömma flaskan i kassan på vägen ut, springa tillbaka och hämta den och sedan nysa en gång till.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0