två jävla muppar

Vi drog en fisketur förut. Jag lyckades med ungefär 10 bottennapp och en gammal fiskelina. Jag hade verkligen fiskelycka! De andra fick upp 3 små söta abborrar, som rätt snabbt blev stekta och uppätna.

Vilma (10 år) ägde min bror (snart 19 år) förut på att skjuta pilar med ett blåsrör. Vilma ville att jag skulle nämna det här i bloggen, och det gör jag så gärna - allt för att retas lite med min bror.

det här är vi just nu.
notera att vilma kollar läget bakom våra huvuden på sista bilden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är Kram Cilla

2010-07-10 @ 19:02:04
Postat av: Anonym

Så ägd du blev robin ;)

2010-07-10 @ 20:58:23
Postat av: Fanny Borg

Cilla: haha, ja vi brås ju på släkten ;)

2010-07-10 @ 21:02:51
URL: http://fannyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0